Azets Logo

Eksperter i ejendomsdrift

Professionel ejendomsadministration

Eksperter i ejendomsdrift

Hos Azets tilbyder vi professionel ejendomsadministration, der sikrer en effektiv og problemfri drift af dine ejendomme. Uanset om det drejer sig om private boliger, erhvervsejendomme eller udlejningsejendomme, står vores erfarne team klar til at håndtere alle administrative opgaver. Vi sørger for korrekt håndtering af lejekontrakter, opkrævninger, regnskab og kommunikation med lejere, så du kan fokusere på dine kerneopgaver. Med Azets som din samarbejdspartner får du en skræddersyet løsning, der passer til dine behov og sikrer tryghed i ejendomsadministrationen.

Erfaring og ekspertise

Over 15 års erfaring med administration af forskellige ejendomstyper.

Skræddersyede løsninger

Tilpassede administrationspakker, der matcher dine specifikke behov.

Fuld gennemsigtighed

Klar og åben kommunikation samt adgang til alle relevante dokumenter.

Landsdækkende service

Vi administrerer ejendomme i hele Danmark med lokal tilstedeværelse.

Ejer du en eller flere ejendomme? Vi er eksperter i ejendomsadministration

Vi er en erfaren ejendomsadministrator, og vi kender alle de opgaver og udfordringer, der findes i forbindelse med administration af ejendomme. Derfor har vi udarbejdet en pakkeløsning, som på professionel vis dækker alle dine basisbehov som ejendomsinvestor.

BASIS

Pakken er målrettet ejendomsinvestorer som ønsker at samarbejde med en professionel partner, der forstår og kan løse alle aspekter indenfor boligadministration.
  • Opkrævninger, varslinger og reguleringer
  • Beboerkontakt
  • Udbetalinger
  • Bogføring og regnskab (løbende bogføring af ind- og udbetalinger)
  • Forsikringer
  • Forbrug- og serviceregnskaber
  • Elektronisk arkivering og opbevaring af dokumenter samt korrespondance
  • Administration af fuldmagter og adgange 
Træt af klientkonti? Vælg en ejendomsadministrator, som prioriterer transparens
I Azets bruger vi ikke klientkonti. Vi sætter transparens og sikkerhed i højsædet, og derfor har hver eneste ejendom sin egen konto.
Som kunde forvalter du selv dine penge og skal godkende alle kontoaktiviteter. Det er vores erfaring, at denne model skaber størst mulig transparens, så du oplever 100% tryghed og sikkerhed, når vi varetager din boligadministration.
Administration af ejendomme

Azets Ejendomsadministration er medlem af EjendomDanmark, en erhvervsorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom.

Uanset hvilken type ejendom, du står med, så er ejendomsadministration en omfattende opgave. Med Azets som ejendomsadministrator kan du være tryg ved, at vi kommer hele vejen rundt og tager professionel hånd om alle opgaver i forbindelse med din ejendoms økonomi og drift.

Ejendomsadministration er ikke bare administration. Ofte handler det om menneskers hjem, og derfor er tillid og tryghed afgørende faktorer. For Azets Ejendomsadministration er det vigtigt, at både vores kunder og lejere oplever tryghed og tilfredshed i samarbejdet med os.

Vi har stor erfaring med administration af andelsboligforeninger og ejerforeninger, og vi kender alle de udfordringer, der er forbundet med at drive en forening.

Har du midlertidigt brug for hjælp til at administrere din ejendom, så kan du leje en professionel ejendomsadministrator.
  • Træder til med kort varsel på din adresse
  • Har erfaring med relevante systemer som Strato og Unik Bolig
  • Du betaler kun for de faktiske timer

Med mere end 15 år i branchen kender vi alle opgaver og udfordringer, der kan opstå ved boligadministration. Derfor kan du være tryg ved et professionelt samarbejde, hvor vores konsulenter sørger for effektiv boligadministration. Den løbende kommunikation mellem dig, lejere og vicevært vil sikre, at vi finder den bedste løsning for netop din ejendom, og vi vil arbejde kontinuerligt på at optimere driften og den løbende økonomi.
Professionel boligadministration reducerer sårbarhed og styrker din forretning. 

Vores ydelser inden for boligadministration

Når vi varetager boligadministration af din investeringsejendom, arbejder vi kontinuerligt på at optimere driften og den løbende økonomi i ejendommen. En god og løbende kommunikation med dig, lejere og vicevært bliver prioriteret højt, så vi finder den løsning, der passer til netop dit behov og din ejendom.
  • Opkrævning af leje, deposita, varme, a conto fællesomkostninger m.m.
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Udarbejdelse af lejekontrakter
  • Varsling af lejeforhøjelser
  • Rekvirering og styring af håndværkere m.m. – herunder indhentning af tilbud vedrørende almindelig vedligeholdelse i det omfang ejerne måtte ønske dette
  • Kontrol og betaling af løbende udgifter
  • Den løbende kontakt med lejerne
  • Genudlejning/annoncering (udgift betales af ejeren)
  • Eventuel ansættelse af vicevært (løn til vicevært betales af ejeren)
  • Løbende kontakt med vicevært
  • Afleveringsforretning ved fraflytning
  • Forhøjelse af a conto varmebidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Forhøjelse af a conto vandbidrag, såfremt dette er påkrævet
  • Kontakt til varmemålerfirma og udsendelse af varmeregnskab (udarbejdelse af varmeregnskabet betales af ejeren)
  • Udarbejdelse og udsendelse af koldvandsregnskab (udarbejdelse af koldvandsregnskab betales af ejeren)
  • Rykkerprocedure og eventuel overgivelse til retslig inkasso
  • Udarbejdelse af fællesomkostningsregnskab
  • Udsendelse og opkrævning af fællesomkostningsregnskab
  • Nødtelefon til Azets Ejendomsadministration i tilfælde af skader på ejendommen, eksempelvis ved brand-, vand- eller stormskader
  • Indflytningssyn, hvilket er påkrævet af lejeloven per 1.7.2015 (pris: 750.- inkl. moms pr.  syn ud over vores administrationshonorar)

Vi administrerer ca. 200 ejendomme fordelt på erhvervsejendomme, udlejningsejendomme, ejerforeninger og andelsboligforeninger

Ejendomsadministration i udlejningsejendom

Som ejendomsadministrator af en udlejningsejendom er der mange regler og bestemmelser at holde styr på. Lejeloven kan være en jungle at finde rundt i. F.eks. indeholder loven særlige regler vedr. bogføring af lejemålene. Vælg en ejendomsadministrator med erfaring og styr på reglerne.

Ejendomsadministration i investeringsejendom

Som ejendomsinvestor har du brug for en ejendomsadministrator, der passer godt på din investering. Vi sørger for effektiv og optimal drift af din investeringsejendom samt løbende overblik over ejendommens økonomi. Du har garanti for, at der styr på din investering.

Ejendomsadministration i erhvervsejendom

Ved boligadministration af erhvervsejendomme skal du vælge en partner med styr på erhvervslejeret og selskabsret. Den garanti har du med Azets som ejendomsadministrator. Slip for besvær vedr. daglig drift af din erhvervsejendom og koncentrer dig om at høste afkastet.

JEG ER BEBOER I ET LEJEMÅL, som administreres af Azets Ejendomsadministration, jeg søger en ledig bolig eller har et spørgsmål / en forespørgsel. Udfyld kontaktformularen eller kontakt os på telefon:
Tlf. 38 60 70 30
(tast 2 for udlejning)
Telefontid: Mandag – fredag 10:00 – 15:00
JEG SØGER en professionel ejendomsadministrator til min ejendom, eller har brug for lidt ekstra information om Azets Ejendomsadministration. Udfyld kontaktformularen og så kontakter dig hurtigst muligt, og du er også altid velkommen til at kontakte os.
Tlf. 70 232 232
 

Få ro i sindet med Azets som din ejendomsadministrator

Med Azets får du en pålidelig partner, der sikrer en effektiv og professionel administration af dine ejendomme. Vores erfarne team står klar til at håndtere alle administrative opgaver, så du kan fokusere på dine kerneområder.

Udfyld formularen, så ringer vi dig op